0 5 min 3 lata

Aby zapewnić jak najlepsze wyniki w marketingu artykułów, wystarczy zrozumieć strategie, które przynoszą firmom realne wyniki w Internecie.

Marketing artykułów może mieć świetny efekt, jeśli wykorzystasz wskazówki takie jak te w tym wspaniałym zasobach.Zachowaj łatwy dostęp do treści, bez względu na to, jak dawno zostały napisane. Dołącz trackbacki w swoich bieżących artykułach do powiązanych elementów sprzed lat. Pomoże Ci to zarówno w rankingach wyszukiwania, jak i w klikaniu. Jeśli zdołasz zainteresować kogoś na tyle, aby nadal klikał różne strony w Twojej witrynie, jesteś na dobrej drodze, aby mieć powracającego gościa.Nadążaj za trendami w branży, aby być na bieżąco i poprawiać ogólną satysfakcję klientów. Postaraj się przeczytać jak najwięcej artykułów związanych z biznesem, aby zrozumieć, jak określone bieżące wydarzenia wpłyną na to, jak klienci będą kupować Twój produkt lub usługę. Pomoże to Twojej firmie zawsze prosperować.Pozostań w temacie. Twój artykuł powinien zawsze odnosić się do tego, co promuje. Jeśli piszesz o majsterkowaniu, nie ma powodu, aby wrzucać historię o twoich ostatnich wakacjach na Bahamach. Czytelnicy chcą, aby treść była dopasowana do tematu, więc upewnij się, że nie oddalasz się za daleko.Pisz tylko dla swoich czytelników. Podczas gdy duża część marketingu artykułów jest atrakcyjna dla wyszukiwarek i baz danych artykułów, jeśli napiszesz dla nich swoje artykuły, stracisz czytelników. Utrata tych czytelników w rzeczywistości sprawi, że będziesz niżej na listach wyszukiwarek, co zasadniczo będzie miało odwrotny skutek do twoich pierwotnych intencji.Wzbogać swój artykuł innymi linkami. Twój artykuł może zawierać mnóstwo informacji, ale jeśli znajdziesz pokrewne tematy, które mogą spodobać się Twojej grupie docelowej, dodaj do nich link! Czytelnicy uwielbiają, gdy mogą zaufać pisarzowi, który pomoże im znaleźć więcej informacji na dany temat, nawet jeśli nie został napisany przez samego autora.Prześlij swoje artykuły do ​​witryn katalogowych. Witryny katalogowe mogą przyspieszyć oglądanie Twojego artykułu i zwiększyć liczbę czytelników. Więcej czytelników to więcej potencjalnych klientów. Spraw, aby marketing artykułów działał dla Ciebie dzięki tym prostym wskazówkom

Unikaj używania tego samego artykułu w różnych witrynach katalogowych, ponieważ duplikaty artykułów mogą mieć negatywny wpływ na ranking oryginalnego artykułu w wynikach wyszukiwania.Aby uzyskać lepszy marketing artykułów, zawsze traktuj czas swoich czytelników jako cenny, gdy siadasz do komponowania artykułów.

Czytelnicy online doceniają krótkie artykuły. Doceniają także te bezpośrednie. Nigdy nie marnuj czasu czytelników, aby zwiększyć liczbę słów w artykule. Jeśli nie możesz uzasadnić konkretnego fragmentu swojego artykułu jako od razu interesującego dla czytelnika, musi on wyjść.Gdy zdobędziesz więcej doświadczenia jako marketer artykułów, zaczniesz poznawać nowe możliwości zwiększania ruchu. Nie powinieneś jednak korzystać z tych okazji, chyba że jesteś absolutnie gotów poświęcić niezbędny czas, aby przejrzeć nową kampanię, ponieważ zrobienie czegokolwiek tylko w połowie zakończy się niepowodzeniem.Pamiętaj, że Twoje artykuły muszą być zorientowane na działanie podczas ich pisania. Nawet jeśli pracujesz nad opowiadaniem historii lub chwalisz skuteczność produktu, ostatecznie chodzi o zapewnienie ludziom jasnego kierunku odwiedzenia wybranej witryny lub lokalizacji. Wezwij ludzi do działania, jeśli chcesz, aby podjęli działanie.Jeśli używasz artykułów do promowania swoich produktów partnerskich, upewnij się, że zawsze zmieniasz długość tych artykułów. Będziesz chciał opublikować niektóre, które mają tylko 200 słów lub więcej, i możesz zagłębić się w inne artykuły zawierające 500 słów. Chodzi o to, aby zmienić głośność słów kluczowych i intensywność reklamy.Stwórz niepowtarzalną perspektywę i styl w swoich pracach. Chcesz, aby artykuły ukazywały Twoją osobowość, aby czytelnicy naprawdę Cię poznali. Musisz także trzymać się z daleka od brzmienia jak inni autorzy, ponieważ ludzie mogą zacząć kwestionować twoją wiarygodność. To może sprawić, że stracisz pieniądze.Przyciągnięcie uwagi, na którą naprawdę chcesz zwrócić uwagę online, wymaga zastosowania najlepszych dostępnych praktyk. Aby marketing artykułów działał dla Twojej firmy w Internecie, chcesz mieć pewność, że wiesz, jakie pomysły dają największe korzyści i jak uzyskać najskuteczniejszą możliwą promocję.