0 5 min 4 lata

Jako platforma marketingowa Facebook jest dostępny dla każdej firmy w dowolnej części świata.

Niezależnie od tego, czy chcesz dotrzeć do emerytów w Ameryce, czy dzieci w Brazylii, możesz to zrobić za pomocą Facebooka. Poniższe informacje mogą pomóc w korzystaniu z tego zasobu i promowaniu firmy na Facebooku.Jeśli używasz kart w ramach kampanii marketingowej, upewnij się, że najważniejsze karty znajdują się na początku listy. Pod zakładkami znajduje się link oznaczony „Edytuj”, możesz go kliknąć, a następnie zmienić kolejność zakładek, umieszczając najważniejsze zakładki, takie jak Promocje, z przodu.Jeśli nie masz czasu na prowadzenie strony na Facebooku dla swojej firmy, nadal możesz używać Facebooka do marketingu. Facebook udostępnia w swojej witrynie reklamy, które można łatwo ukierunkować na dokładnie docelową grupę demograficzną, od płci i wieku po upodobania i antypatie, dzięki czemu Twoja kampania również będzie bardzo skuteczna.Jeśli korzystasz z Facebooka do promowania swojej firmy, upewnij się, że wypełniłeś całkowicie sekcję „informacje”. To świetny sposób, by komunikować, czym zajmuje się Twoja firma. Jest to również doskonałe miejsce na umieszczenie informacji kontaktowych, lokalizacji, numerów telefonów i innych przydatnych informacji o Twojej firmie.Jeśli ktoś „lubi” Twoją stronę, daj mu coś ekskluzywnego. Te „polubienia” mogą zwrócić nową uwagę na stronę na Facebooku. Pomyśl o tym, by dać ludziom coś wyjątkowego i darmowego, jeśli polubią Twoją stronę. Może to być również coś w rodzaju loterii. Jeśli chcą otrzymać przedmiot, który oddajesz, nie będą mieli nic przeciwko zasubskrybowaniu Twojej strony.Utrzymuj trafność swoich postów. Jeśli produkujesz urządzenia kuchenne, wszystko, o czym publikujesz, powinno mieć coś wspólnego z kuchnią. Jeśli publikujesz zbyt dużo informacji o nieistotnych rzeczach, motyw Twojej strony zostanie utracony, co może wpłynąć na wyniki finansowe. Ważne jest, aby pozostać na temacie.Nie twórz żadnych aplikacji na Facebooku, które wymagają więcej niż trzech lub czterech kroków, aby rozpocząć. Korzyści z korzystania z marketingu na Facebooku dla Twojej firmy

Im coś jest bardziej skomplikowane, tym mniej prawdopodobne jest, że ludzie będą chcieli sobie z tym poradzić.

Jeśli ktoś może od razu użyć jednej z Twoich aplikacji, będzie bardziej skłonny się zarejestrować.Twórz infografiki. Infografiki są krokiem naprzód w stosunku do zdjęć i zawierają informacje i istotne informacje, które mogą być przydatne na rynku docelowym. Kiedy tworzysz infografikę, jest jeszcze bardziej prawdopodobne, że zostanie udostępniona przez innych, ponieważ informacje są cenne. Podnosi to Twój profil, ale także sprawia, że ​​wyglądasz na eksperta.Zorganizuj kilka wydarzeń networkingowych na Facebooku. Możesz na przykład zachęcić subskrybentów do umieszczenia reklamy, linku do własnej witryny na Twojej stronie lub zdjęcia ostatniego zakupionego produktu. Wybierz porę, w której Twoi subskrybenci mogą być online, np. sobotnie popołudnia lub noc w tygodniu.Korzystając z Facebooka do celów marketingowych, zawsze zachowuj wysoki stopień profesjonalizmu. Bez względu na to, jak bardzo chciałbyś odpowiedzieć klientom z emocjonalnym punktem widzenia, zawsze najlepiej jest nie uwzględniać swojej osobistej opinii. Zachowuj się tak samo, jak gdybyś klient był w Twoim biurze.Jeśli zamierzasz udostępniać linki swoim klientom na Facebooku, upewnij się, że towarzyszy im jakiś tekst. Będzie to odbierane bardziej pozytywnie niż losowe publikowanie linku za linkiem. Publikowanie tekstu zachęci również użytkowników do komentowania, co jest świetnym sposobem na rozpoczęcie dyskusji.Możesz korzystać z dowolnego rodzaju marketingu na Facebooku, ale najpierw musisz wiedzieć, który sprawdzi się w Twojej obecnej sytuacji. Ten artykuł zawierał kilka świetnych pomysłów, którymi można się z Tobą podzielić. Musisz je wykorzystać jako część swojej kampanii.